buy diflucan online, maybe this, buy #yadkdhjf no prescription, generic amoxicillin no prescription australia, buy diflucan online, celebrex, sale of lisinopril online

AHOJ!!! Witam w III etapie naszego rejsu!

Wstawać śpiochy okrętowe! Po leniwym dniu, kiedy większość czasu dryfowaliśmy, kiedy tylko zrobiliśmy klar na jachcie wszyscy położyli się spać. Rankiem okazało się, że zacumowaliśmy w Wierzbie, gdzie znajduje jedyna czynna przeprawa promowa. Wyruszyliśmy na Jezioro Śniardwy. JUPI!!!! Wreszcie porządny wiatr! AHOJ przygodo! Załoga cieszyła się jak małe dzieci podczas przechyłów śpiewając:

Oho ho, przechyły i przechyły
Oho ho, za falą fala mknie
Oho ho, trzymajcie się dziewczyny (za liny)
Ale wiatr, ósemka chyba dmie

Trzeba przyznać, że Jezioro Śniardwy rozpieściło nas tego dnia. Słońce, wiatr, woda… Opłynęliśmy Wyspę Pajęczą oraz Wyspę Czarci Ostrów. Jeden z uczestników opowiedział nam o Rezerwacie Czapliniec, obok którego przepływaliśmy. Mówił, że kiedyś chronił kolonie czapli, obecnie, po przemieszczeniu ptactwa, rezerwat chroni 200-letni drzewostan sosnowy, w którym gnieżdżą się ptaki drapieżne. Na noc zdecydowaliśmy się zatrzymać w Popielnie.

Wieczorem przyszedł czas na kolejne pytanie:

Jakie osobliwości przyrodnicze i naukowe można zobaczyć w Popielnie?

Każdy z żeglarzy był pewien, że zna odpowiedź na pytanie, ale wieczorem, po dniu pełnym wrażeń nikt nie był w stanie udzielić poprawnej odpowiedzi. Z myślami krążącymi po głowie załoganci położyli się na zasłużony odpoczynek.