price of #KJdhYe, http://www.olorx.com/buy-online-without-prescription/diflucan.html#diflucan, price of propecia no prescription, cost of clomid, buy clomipramine purchase, femara buy letrozole

Orientuj się, czyli Seven Festiwal aktywnie”

Zapraszamy wszystkich chetnych do udziału w grze terenowej o charakterze biegu na orientację zorganizowanego podczas
Seven Festival 2014.

Poniżej Regulamin gry:

Organizator: Fundacja Ochrony Wielkich Jezior Mazurskich w Giżycku
Współorganizator: Towarzystwo Przyjaciół 1 Mazurskiej Brygady Artylerii w Węgorzewie
1) Termin i miejsce
11 lipca 2014 r. Węgorzewo
START: godz. 11.00; Park Miejski im. J.A. Helwinga w Węgorzewie (okolice wejścia do Parku od ulicy Bema w pobliżu stacji paliw)
META: Plaża Miejska w Węgorzewie tzw. plaża „na wylocie” (okolice kapitanatu) – zakończenie gry – 14.00
2) Uczestnicy:
Uczestnikami gry terenowej mogą być osoby, które ukończyły 16 lat i zgłosiły chęć uczestnictwa poprzez w terminie do dnia 30 czerwca br. na na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Rejestracja uczestników odbywa się na bieżąco począwszy od 15 czerwca br. do wyczerpania miejsc.
W grze może wystartować 10 par uczestników. Pary stanowią zespół. W parze musi znaleźć się osoba o płci męskiej i żeńskiej. Po zakończeniu rekrutacji uczestnicy zostaną powiadomieni o zakwalifikowaniu do gry.
3) Sposób przeprowadzenia
Start biegu będzie miał miejsce w Parku Miejskim im. J.A. Helwinga w Węgorzewie. Start będzie oznaczony stanowiskiem namiotowym Fundacji Ochrony Wielkich Jezior Mazurskich. Uczestnicy biegu muszą stawić się na stanowisku startowym o godz. 10.15. Bieg rozpocznie się o godz. 11.00.
Każdy uczestnik otrzyma przed startem mapę turystyczną Węgorzewa, mapkę z zaznaczonym punktem startu, mety i pięcioma punktami kontrolnymi, do których uczestnicy gry muszą dotrzeć, karnet na potwierdzenia z punktów kontrolnych. Uczestnicy sami decydują jaką trasą podążą do pięciu punktów kontrolnych.
Mapka będzie dostępna na stronie internetowej FOWJM www.jeziora.com.pl w zakładce Eko Seven Festiwal oraz na oficjalnej stronie Festiwalu www.sevenfestival.com od 15 czerwca br.
Każdy uczestnik tj. obie osoby z pary będą miały za zadanie w jak najkrótszym czasie dotrzeć do 5 punktów zaznaczonych na mapie związanych z historią i kulturą Węgorzewa, a następnie stawić się na mecie na Plaży Miejskiej.

Punkty kontrolne:

1. Kościół Dobrego Pasterza (ul. Pionierów 4). Mieszkańcom Węgorzewa i turystom bardziej jest znany jako Mały Kościółek (nazwę zawdzięcza swojej architekturze i rzeczywiście niewielkim jak na budowle sakralne rozmiarom). Świątynia ta została zbudowana w 1912 r. przez grupę zaledwie 250 katolików mieszkających na tych terenach. Przez lata była to jedyna katolicka świątynia w tej części Mazur.
2. Muzeum Kolejnictwa mieszczące się w dawnym budynku dworca kolejowego z XIX w. przy ulicy Jaracza 4. W muzeum znajduje się wystawa poświęcona zabytkom techniki kolejnictwa. W kolekcji można zobaczyć stare urządzenia, kasy biletowe, mundury kolejarzy i inne ciekawe eksponaty.
3. Ekomarina – port zlokalizowany na północno-wschodnim brzegu Kanału Węgorzewskiego przy ul. Portowej nad rzeką Węgorapą (w pobliżu budynku Muzeum Kultury Ludowej). Ekomarina działa od sierpnia 2013 r. W budynku portu dostępne SA sanitariaty, w pełni wyposażona pralnia, punkt zmywania naczyń oraz zaplecze techniczne do opróżniania toalet chemicznych z jachtów. Żeglarze mają dostęp do energii elektrycznej i wody.
4. Muzeum Kultury Ludowej i Park Etnograficzny - ul. Portowa. Budynek główny pochodzi z pierwszej połowy XVIII w., jest jedną z najstarszych budowli
w Węgorzewie. Posiada bogate zbiory etnograficzne i historyczne dotyczące przeszłości ziemi węgorzewskiej i terenu dawnych Prus Wschodnich. Na posesji Muzeum Kultury Ludowej znajduje się niewielki skansen, w którym skupiono zabytki tradycyjnego budownictwa mazurskiego. Oglądać można drewniane chałupy z XVIII i XIX w., XIX-to wieczny budynek gospodarczy, szachulcowy dom mieszkalny, drewnianą remizę strażacką z przełomu XIX i XX w. oraz kuźnię z tego samego okresu.
5. Zamek Krzyżacki - ul. Zamkowa. Zamek w Węgorzewie jest najstarszym zabytkiem miasta. Został wybudowany przez krzyżaków w 1398 r., po spaleniu przez Litwinów drewnianego zamku w 1365 r. zlokalizowanego nad wypływem Węgorapy z Jeziora Mamry (wybudowanego w 1335 r.), około 2 km od obecnej lokalizacji. Wielokrotnie przebudowywany, m. in. na sąd i więzienie. 24 stycznia 1945 r. wnętrze zostało doszczętnie spalone przez Armię Czerwoną, jednak mury XIV-wieczne pozostały.
W latach 70.-80. odbudowany z przeznaczeniem na bibliotekę miejską, siedzibę Rady Miejskiej i Urząd Stanu Cywilnego. Dziś przyjął kształt budowli klasycystycznej
z wewnętrznym dziedzińcem. Swą formą nie przypomina klasycznych zamków średniowiecznych. Obecnie prywatny właściciel stara się mu przywrócić dawną świetność.

W każdym z ww. miejsc uczestnicy gry otrzymają potwierdzenie w formie pieczęci na karnecie (wzór karnetu – załącznik Nr 2).

W grze terenowej wygrywa para uczestników - zespół, która jako pierwsza (obie osoby) dotrze do miejsca oznaczonego jako META oraz przedstawi karnety (każda osoba z pary swój) z potwierdzeniami dotarcia do wszystkich pięciu punktów oznaczonych na mapie.

Uczestnicy gry terenowej mogą poruszać się wyłącznie pieszo, bez użycia jakichkolwiek środków transportu typu: auto, rower, rolki itp. Złamanie zasady „fair play” dyskwalifikuje uczestników z gry.

Zakończenie gry przewidziano na godz. 14.00. Uczestnicy, którzy do tej godziny nie stawią się na MECIE zostają wykluczeni z udziału w grze.

4) Nagrody:
Nagrodami za I, II i III miejsce będą karnety na Seven Festival 2015. Pozostali uczestnicy gry otrzymają nagrody pocieszenia w postaci zestawu gadżetów promocyjnych Organizatora i Współorganizatora. Wręczenie nagród odbędzie się na scenie głównej Seven Festiwalu w dniu 11 lipca br. ok. godz. 19.00 (po występie The Analogs).

5) Postanowienia końcowe
Gra odbędzie się bez względu na pogodę. Uczestnicy zgłaszając swój udział jednocześnie akceptują niniejszy regulamin. Uczestnicy biorą udział w grze na własną odpowiedzialność. Organizator nie ubezpiecza uczestników gry. Za szkody wyrządzone przez uczestników gry terenowej jak i osób trzecich Organizator i Współorganizator nie ponosi odpowiedzialności.